Opis, statystyka i rozmowy. Badania telefoniczne w skrócie

ących firm zewnętrznych wykonujących tego typu usługi.Zadania studia badań telefonicznych catiPodstawowym zadaniem studia badań telefonicznych cati jest przeprowadzanie wywiadów telefonicznych wśród wybranej grupy respondentów. Pr

Opis, statystyka i rozmowy. Badania telefoniczne w skrócie Firmy typu umożliwiają prowadzenie sprzedaży telefonicznej i rozmów z klientami w oparciu o indywidualne skrypty do prowadzenia statystyk. To świetna szansa dla średnich biznesów, poszukujących firm zewnętrznych wykonujących tego typu usługi.

Zadania studia badań telefonicznych cati

Podstawowym zadaniem studia badań telefonicznych cati jest przeprowadzanie wywiadów telefonicznych wśród wybranej grupy respondentów. Praca osób zatrudnionych w cati polega na dzwonieniu do wybranych respondentów i zadawaniu im pytań ze wcześniej przygotowanej listy.

Dzięki temu są one w stanie przygotować dla swoich zleceniodawców zestawienia dotyczące oceny jakości ich pracy. Zleceniodawcami badań wykonywanych przez cati są np. przedstawiciele różnych firm i przedsiębiorstw oraz dyrektorzy sklepów i placówek edukacyjnych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób oceniana jest ich praca. Studio badań telefonicznych cati przyjmuje również zlecenia na badania społeczne przeprowadzane np. przed wyborami.


Wzór rozmowy dla badania telefonicznego

Badania telefoniczne odbywają się w oparciu o przygotowany przez specjalistów skrypt rozmowy, a konsultanci, czy też ankieterzy, muszą prowadzić rozmowę zgodnie z nim. Skrypt przeznaczony na badanie marketingowe musi zawierać serię pytań, na które ankietowani będą odpowiadali, a na podstawie ich odpowiedzi będzie można zebrać konkretne dane.

Sami pewnie nie raz mieliśmy kontakt z ankieterami, którzy dzwonili do ans prosząc o kilka minut naszego czasu. Jest to zdecydowanie mniej nachalna forma przeprowadzania badań niż powiedzmy spam w skrzynce mailowej z prośbą o wypełnienie ankiety.


Telefony z call center

Kontakt z klientem jest bardzo ważny, ale tylko jeżeli jest faktycznie potrzebny i pożądany. Nikt bowiem nie lubi, gdy podczas niedzielnego obiadu dzwoni przedstawiciel firmy, której nie lubimy i pyta o bardzo dziwne rzeczy. Dlatego sposób komunikacji, dobór odbiorców oraz skrypt rozmowy jest bardzo istotny dla nadania sensu takim telefonom.

Poprzez telefon wykonuje się także badania statystyczne, zwane po prostu badaniami telefonicznymi. Takie statystyki wykorzystywane są później w ogólnie pojętym marketingu oraz udostępniane zewnętrznym firmom. Firmy wykorzystują podane statystyki, aby zdecydować o kolejnym produkcie czy nowej usłudze, tkórą zamierzają wprowadzić na rynek.



© 2019 http://adpromo.waw.pl/